داستان واقعی من در استخر غرق شدم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
داستان واقعی من در استخر غرق شدم
نوشته شده در دو شنبه 18 آبان 1394
بازدید : 347
نویسنده : روح

امروز برای شما یه داستان واقعی و باور نکردنی تو این وبلاگ مینویسم که کاملا واقعی می باشد

مثل همیشه داشتم تو استخر نسبتا بزرگ خانه  شنا میکردم وسط استخر رفتم که ناگهان احساس

کردم عضلات بدنم از کار افتاده اند هر کاری کردم که از استخر بییام بیرون نشد خواستم داد

بزنم ولی

زبانم بند امده بود

 

به زیر آب رفتم و داشتم غرق میشدم در اون وقت احساس خاصی داشتم یه حالت

سبکی  بود به خودم گفتم یعنی زندگی من به آخر رسید؟ و...

تو همون وقت احساس میکرم که روحم از بدنم جداشده و بالای استخر دارد پرواز میکند و به جسمم

که در اب است نگاه میکند در همان حال بیهوش شدم و وقتی چشمانم را باز کردم خودمو بیرون استخر دیدم نفهمیدم چی شد برام خیلی عجیب بود به خودم قول دادم که دیگه به اون نرم






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: